sâmbătă, 14 august 2010

Invitatie la meditatie

 
 
 

In cinstea sarbatorii de 15 august si de 8 Septembrie, zilele Sfintei Fecioare Maria protectoarea mea si protectoarea Romaniei, va invit la o meditatie gratuita de transformare personala in care veti fi imbratisati de mesajele, iubirea si energiile ei. Meditatia va incepe la ora 18:00 (6:00 PM) ora Bucurestiului, si pentru a primi invitatia de participare, va rog sa imi scrieti la adresa www.MesajulLuminii.ro 

Daniela Lucia Nistor




"Copiii mei,

In aceasta zi vreau sa va daruiesc mangierile mele si iubirea mea de mama. Intoarceti-va la stadiul de copii si ghemuiti-va acum in bratele mele precum pruncul Iisus. Relaxati-va si lasati-mi mie durerile, fricile si ingrijorarile voastre de viitor. Eliberati-va inima si mintea si redeveniti liberi si fara griji, inocenti in speranta, emotie si gandire precum ingerii si pruncii.

Mama voastra va iubeste si va imbratiseaza."

Maria–Fecioara, Mama si Regina


Cititi si:

Pelerinaj de suflet la Medugorje
Invitatie la meditatie - Daniela Lucia Nistor

Niciun comentariu: